ZWROT
Czas na odstąpienie od umowy 14 dni.
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.

Adres do zwrotu
Magdalena Zając
Okulickiego 14 – budynek AGROMY
35-206 Rzeszów
biuro.stone.art@gmail.com

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb


Ustawa:

Przedmioty wykonywane na zamówienie

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Dodatkowe informacje:
Wszystkie nasze wyroby realizowane są na indywidualne zamówienie, nie są możliwe do zwrotu (z podaniem przyczyny jak i bez podania przyczyny).

Reklamacje prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres mailowy: biuro.stone.art@gmail.com, opisując zastrzeżenia, dokumentując zdjęciami. 


Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania dowodów okazujących wadę. 
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady lub niezgodność ze złożonym zamówieniem powstałe w procesie realizacji zlecenia
W przypadku stwierdzenia faktycznej wady towaru lub błędu w zamówieniu, w pierwszej kolejności sprzedający ma obowiązek usunąć wady lub wymienić towar na pełnowartościowy. 
W wypadku naprawień uszkodzonego materiału/towaru ‘na własną rękę’ przez zamawiającego reklamacje będą odrzucane.
Odszkodowanie nie może przekraczać 100 % wartości usługi wykonanej przez naszą firmę. 
Reklamacją może zostać objęta tylko wadliwa część nakładu. 
Reklamowane produkty odbiera kurier nadany przez naszą firmę.
Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem. 
Nie zwracamy kosztów dostawy, jeśli towar reklamowany zostanie zwrócony przez zamawiającego na własną rękę.
Reklamacji nie podlegają również wady i uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
POWODEM REKLAMACJI NIE MOGĄ BYĆ: 
– szkody związane z niewłaściwym użytkowaniem 
– niefachowy montaż 
– ingerencja osób trzecich 
– dopuszczalne różnice kolorystyczne oraz odstępstwa od wymiarów +/- 5 mm na szerokości i długości
– akty wandalizmu 
– żywioły 
– minimalne zniekształcenia 
– nieodpowiedzialne używanie i brak zabezpieczeń związanych z impregnacją
– wszelkie błędy w projektach przesłanych do nas oraz zaakceptowane błędy w przypadku zrealizowania zlecenia 
Nasza pracownia nie odpowiada za kolor, odcień i barwę kamienia. Nie możemy zapewnić produktu o tej samej barwie, tonie, koloru i odcieni na kamieniu w porównaniu do tego ze zdjęć na naszych aukcjach.
Kolorystyka
Podstawy do reklamacji nie stanowią różnice kolorystyczne spowodowane realizacją tego samego projektu w kilku sztukach. Powodem do reklamacji nie może być porównanie jakości i kolorystyki z produktami innych dostawców. Zastrzegamy sobie brak podstaw do roszczeń reklamacyjnych z tego tytułu. Każda sztuka wykonana z kamienia naturalnego jest inna, posiada inną barwę, tło koloru kamienia, odcień oraz użylenie.
SZKODY POWSTAŁE W TRAKCIE TRANSPORTU 
Wyroby, w zależności od materiału i jego wielkości, są pakowane w karton oraz owijane folią bąbelkową lub pianką. Dodatkowo po bokach zabezpieczamy dodatkową ilością kartonu. Paczki zabezpieczone są folią strecz. 
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
W takim przypadku, kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody natychmiast po otrzymaniu towaru w obecności kuriera i zgłoszeniu tego faktu (najlepiej jeszcze tego samego dnia) do przewoźnika w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Nie odpowiadamy za zaginięcia paczek. Każda nasza wysłana paczka posiada numer nadania. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, w związku z tym kupującemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania za zniszczenie towaru. Spisanie protokołu szkody jest jedyną opcją reklamacji uszkodzenia towaru w trakcie transportu.